Zwroty i reklamacje

Reklamacje:

Kontakt w sprawie reklamacji:
sklep@growbox.com.pl
tel: 579 978 842 (Łukasz)

Najczęstsze powody reklamowania produktów:
I-Podczas odbioru towaru okazało się, że został on zniszczony w transporcie
II-Po rozpakowaniu paczki okazało się, że brakuje zamówionych towarów
III-Po rozpakowaniu towaru i rozpoczęciu użytkowania okazało się, że nie działa prawidłowo lub nie działa wcale.
IV-Towar przestał działać podczas użytkowania

Ad - I i II - W trakcie odbioru przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (np. zamawiałeś produkty podatne na uszkodzenia, szkło, plastik itp., lub paczka nosi jakiekolwiek ślady uszkodzenia np. pognieciony lub roztargany karton, zerwana taśma).
W przypadku gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone lub podejrzewamy uszkodzenie prosimy o żądanie komisyjnego otwarcia przy kurierze i sporządzenie protokołu szkody (uwzględniając NAKLEJKI OSTRZEGAWCZE i RODZAJE ZABEZPIECZENIA produktów w paczce) oraz o jak najszybszy kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy.
W razie braków (niezgodność paragonu z zawartością paczki) również należy sporządzić protokół szkody.
Gdy zaistnieje jedna z powyższych sytuacji i protokół nie zostanie spisany przy odbiorze, należy pilnie skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej i zażądać natychmiastowego przyjazdu kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
Sporządzenie protokołu szkody w dniu doręczenia przesyłki ( Z wpisaniem w protokole wartości 0 (ZERO)-DNI OD DORĘCZENIA ) jest warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji (NIE MA MOŻLIWOŚCI REKLAMOWANIA TOWARU BEZ WSPOMNIANEGO PROTOKOŁU).

Jeśli wspomniany wyżej protokół zostanie spisany prawidłowo to zniszczony towar wraz z ww. protokołem szkody należy odesłać do nas najtańszym środkiem transportu (przeważnie jest to Poczta Polska, w wyjątkowych sytuacjach gdy przesyłka jest wyjątkowo dużych gabarytów możemy zamówić własny transport). Koszty poniesione przez Państwa w związku z wysłaniem do nas reklamowanego towaru zostaną odpowiednio odliczone od pobrania za następną przesyłkę lub zwrócone drogą przelewu bankowego.
Proszę umieścić dowód zapłaty za paczkę odsyłaną do nas, jeśli to możliwe, w środku przesyłki lub na jej wierzchu, tak aby był widoczny.

Ad – III i IV – Na towary zakupione w naszym sklepie mają Państwo rok czasu ,od zakupu towaru, na jego reklamację (nie dotyczy uszkodzeń powstałych w transporcie które muszą być składane od razu). Jeśli więc wystąpi sytuacja z punktów III lub IV, w takim przypadku należy niedziałający, lub działający nieprawidłowo towar odesłać do nas najtańszym środkiem transportu wraz z dowodem zakupu i krótkim opisem sytuacji. Jeżeli czas reklamacji nie zostanie przekroczony i wszystkie niezbędne rzeczy zostaną do nas odesłane (paragon, niedziałający sprzęt, krótki opis sytuacji co się dzieje), reklamacja zostanie rozpatrzona i w przypadku uwzględnienia reklamacji nowy towar będzie wysłany do Państwa. Koszty poniesione przez Państwa na terenie Polski w związku z wysłaniem do nas reklamowanego towaru zostaną odpowiednio odliczone od pobrania za następną przesyłkę lub zwrócone drogą przelewu bankowego. W przypadku transportu poza granicami Polski sklep nie pokrywa kosztów odesłania towaru.
 
Proszę umieścić dowód zapłaty za paczkę odsyłaną do nas, jeśli to możliwe, w środku przesyłki lub na jej wierzchu, tak aby był widoczny.

Nowy towar zostanie wysłany tylko wtedy gdy otrzymamy reklamowany, nie ma innej możliwości otrzymania nowego sprzętu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl